Důležité upozornění pro rodiny klientů
Datum publikování: 19.03.2020
Vážené rodiny a blízcí našich klientů,
na základě událostí jsem se rozhodl s krizovým štábem, že musíme zpřísnit některá zavedená opatření, abychom mohli ochránit naše klienty, Vaše rodiny
Bohužel, ne všechny rodiny našich klientů jsou ohleduplné a zřejmě celkovou situaci neberou dostatečně vážně, a stále se snaží, jakkoliv obejít opatření, která jsme zavedli.Nejen, že tímto porušováním a snahou se sejít se svým blízkým (i přes zákaz) ohrožují jeho zdraví, ale ohrožují tím i všechny klienty našeho domova.
Samozřejmě rozumíme tomu, že Vám osobní kontakt s rodinou chybí, ale prosím pochopte, že vážně ohrožujete zdraví všech klientů a nás všech, kteří se o Vaše rodiny staráme. Naším cílem opravdu není volat policii a dostávat Vás do potíží se zákonem, ale musíme chránit zdraví našich klientů.
V pondělí očekáváme dodávku mobilních telefonů, poté nainstalujeme různé aplikace (Skype/ What’s up apod…), takže budete své blízké moci pozdravit alespoň přes videohovor.
Nicméně jsem nucen zpřísnit opatření ohledně donášky nákupů. Stůl pro nákupy bude stát nově před recepcí, a ne v meziprostoru recepcí. Poté prosím odstupte na vzdálenost alespoň 2 m. Současně uzavíráme vjezd a vstup u budovy D2 (ulice 17. listopadu). Toto opatření platí od dnešní (19.03.) 17:00 hodiny.
Věřím, že všichni toto opatření pochopíte a dáte mi zapravdu, že je potřeba nejvíce
ochránit ty nejvíce ohrožené.
S poděkováním za spolupráci a pochopení,
Ing. Radek Baran
ředitel