Balíčky od rodin
Datum publikování: 06.11.2020
Vážení rodinní příslušníci,
s účinností od 6.11.2020 jsme upravili pravidla pro přebírání balíčků (nákupů) pro klienty.
Pokyny pro rodiny pro předávání balíčků klientům:
- balíčky musí být označeny: jménem a příjmením klienta a označením pobytového patra/budova D1 (z Opavské) nebo D2 (k Lidlu),
- při donášce balíčků pro klienty se recepční zeptá, zda jsou v balíčku jen trvanlivé potraviny a upozorní, že balíček bude 3 hod v karanténě a pak bude předán přes pracovníky daného patra klientovi,
- potraviny musí být pouze v originál balení, tak aby se dal povrch zdesinfikovat,
- je možno donášet i jogurty v originál balení, místnost pro odložení balíčků je vybavena lednicí, prosíme noste rozumné množství, klientů je hodně,
- pokud jsou v balíčku potraviny podléhající rychlé zkáze, musí si tyto potraviny návštěva odnést domů,
- recepční má právo do balíčku nahlížet za přítomnosti rodiny,
- balíček se zapíše do knihy (jméno klienta, pobytové patro, datum a čas příjmu, při vyzvednutí zapsat čas předání na patro).